DITAJA OLEH :

♥welcome to anyss reen lyfee

Tuesday, September 14, 2010

sesi photogerafie di bilik sendiri




selamat malam semua hari ini anda bersama saya lagi blablablaaa dalam tajuk photografie atau sesi ambil gambar atau sesi posing mosing atau sesi gedik menggedik atau apa apa yang sewaktu dengannya.modelnya ialah saya , jurukamera juga saya dan lokasi penempatan juga di rumah sendiri , memang jimat kos .


memandangkan keadaan diri yang agak cacat dalam segi ketinggian , mengaku juga saya akhirnya -___- kasihan kan isk isk tiada siapa nak ambil dia jadi model , dan jadilah dia model untuk diri sendiri .



KAHKAHKAH agak agak ada peluang untuk jadi model selimut tak

kakak saya selalu cakap saya ini cantik tetapi dalam gambar sajalah dekat luar biasa biasa saja , cehh dia tu memanglah hari hari nak sakitkan hati saya.saya mengaku saya memang photogenic hari hari saya nak ambil gambar.saya ni biasa biasa saja tiadalah cantik sangat ,tetapi comel sajaa -___- yang tu memang tak dapat dinafikan . okay FINE perasan lagi.


satu lagi bila ambil gambar saja mesti nak ambil dengan dia , OHH dialah satu bukan duanya adik perempuan saya yang paling paling saya close macam baju dalam dengan seluar dalam .sampaikan adik lelaki saya cakap kami macam kembar , kasihan adik lelaki saya dia seorang saja lelaki kenapalah bukan kau yang dilahirkan dulu.

dulu saya dengan adik perempuan saya selalu tanya kenapalah abang tidak wujud dalam keluarga kami . itulah kalau boleh nak saja suruh adik lelaki saya tu keluar dulu.biasalah bila dia seorang saja hero dalam keluarga dah tu pula anak bongsu memang gila manjalah sampaikan dulu saya pernah cuba pakaikan dia tudung ,KAHKAHKAH jahatkan saya.tapi serius dia lebih comel bertudung , OMG -____- maafkan saya di atas pengakuan ini imran

tetapi adanya adik lelaki saya seorang ini juga memang best.dengan dia sajalah saya boleh brutalbrutal , main bola sepak , tendang tendang dan saya selalu menjadi mangsa sasaran dia untuk ajak bermain.err kenapa tiba tiba rasa macam dah keluar topik ini okay dah lebih banyak taip lebih banyak merapu



macammana siapa lagi cantik


Okay berakhir sudah ucapan saya untuk malam ini lain kali jumpa lagi.sekian terima kasih , err ada ke yang baca


suka cakap suka
www.tips-fb.com

26 comments:

  1. tapi janganlah sampai baju dengan seluar dalam . burok sangat .

    katalaa macam enau dalam belukar . ahaahahah !

    cek kamus ENAU DALAM BELUKAR tu apaa ?

    ReplyDelete
  2. ieda:

    KAHKAHKAH ini peribahasa baru , ank bukan tauu..ni dah promote gambaq ank dalam belog upah manaa :p

    ReplyDelete
  3. MONEEY ! cepat lari sebelum diserng

    ulangan babak facebook D

    ahhhhhaaaa

    ReplyDelete
  4. ieda:


    ceh tak habis2 dgn statement tu ,weqqqq :p

    ReplyDelete
  5. rambut siap mengerbang lagi u haha

    ReplyDelete
  6. betul
    dalam gmbar xnmpk jerawat =.="
    utk aku la
    ok la ad sorg adik lelaki,
    dpt melihat persediaan der sblm kawen lol
    perempuan dan lelaki lain kan
    bab pnghantaran tuh sume
    ttaw la pe ak merapik @@

    ReplyDelete
  7. naz:


    ahahahaaa rambut i memang selalu cmtuu

    ReplyDelete
  8. Fakhrur Razi:

    hee biasalah dalam gambar kann.iyekahh tapi ada abang pun bes apa itupun kalau yang boleh diharap laa.

    ReplyDelete
  9. Pa pun.. Tetap cantik jugak!! hehe ^^

    ReplyDelete
  10. ryan valentine:


    trimas di atas pujian anda ya :)

    ReplyDelete
  11. Kirim salam kat adik...eh..eh..tetiba je...hehe =P

    ReplyDelete
  12. nur hayaty:


    eh eh adik jee ,tragis sungguhh huu

    ReplyDelete
  13. wahh. adik badik . suar dalam. ttett :)

    ReplyDelete
  14. u cntik la :)
    in the pic and the reality okay
    :DDD

    *ckp mcm penah tgk je :)

    ReplyDelete
  15. HanisRawrr:


    cakap je pe u nak sebenarnya ,i balanja ,ahahaaa :p

    tengs yee mana ada cantik ,comel je KAHKAHKAH

    ReplyDelete
  16. ohh kakak, berapakah umo adek lelaki ituuu? HAHA nak kawan dgn dea ^^ *kawan lah sgt

    ReplyDelete
  17. nak jadi model seluar dlm gua??? muahahaha...

    jadi model bra???? hahaha.. kidding okeh..

    lu cun.. seyes.. skrg lu blh ckp gua hensem..

    ReplyDelete
  18. I.Hazwani:


    dia masih lagi bawah tahun tak payah kawan dgn dia ,kawan je dgn saya ,ahahaaaaa :P

    ReplyDelete
  19. hamzah ian:


    nampak tak kaki saya agak2 cantik tak kalau d muka anda ,KAHKAHKAH kidding juga
    kalau cakap gua cantik ,lu tak hensem boleh tak ,agagagagaa

    ReplyDelete
  20. penat aku komen kat sini tp ko shout kat box je.. sob2..

    ReplyDelete
  21. sama hobby cam Umie ^__^HAHA!
    Eh,awak minat kawan saya yg cam Dafi tu ke??

    Haaaaaaaaaaaaa..

    Baik ngaku ;p

    ReplyDelete
  22. hamzah ian:

    adehh boleh pulak cmtuu

    ReplyDelete
  23. Umie Nadhirah:

    eh iyakahh , wahh bagus boleh join i ,ahahaaaa
    kawan awak tu eh?mana ada minatt tak lah tak minatlah ,suka jee :P

    ReplyDelete