DITAJA OLEH :


♥welcome to anyss reen lyfee

Thursday, September 16, 2010

masalah paling besar saya , ada sesiapa boleh tolong tak ?

Ohh hari ini agak menyedihkan , sob sob -__- adik perempuan saya yang comel tu ( ENCIK TIKUS la cakap) dah pulang hostel.memang hari hari gelak dengan dia saja , sembang dengan dia , kukkikkukkik dengan dia , soksesksoksek dengan dia hari ini nampak gayanya sokseksoksek sorang sorang la.okay dah itu semua memang tiada kene mengena dengan tajuk di atas.


okies nah tengok gambar ini , inilah masalah paling besarr dalam hidup saya , ececehhh iyakah.siapa boleh teka memang suspect respect.

tiba tiba rasa macam nak menangis lagi , OHHMYYYGODDD

okay ,dah dapat apa masalah saya?itulah masalah saya , masalah yang tak pernah boleh diselesaikan dari dulu.nampak tak muka saya?agak agak kalau ambil gambar tu muka saya saja yang memenuhi ruangan ruangan kosong.sungguh tragis.kalau perasan kenapa gambar gambar saya yang lain tak nampak semua tu memang tipu , sebab cover dengan rambut yang ini serius tak boleh cover.


macam macam dah saya cuba.saya tanya makcik goggle , makcik goggle pun tak boleh jawab soalan saya.hari hari depan cermin saya tampar muka saya sebab nak kempiskan muka saya masih tak boleh jugak.dahlah tak kempis nampak makin besar lagi adalah ,huu serius betul betul nak menangis ni.


last last saya ambil ubat nak kurus walaupun mama cakap badan saya dah kurus muka saja yang besar.tapi masih lagi tak jalan ohh serius rasa macam demmdemmdemmm it!sampai mama saya cakap tak payah ambil ubat kurus nanati jalan nampak macam kepala saja yang jalan (dalam nada tahan gelak).


saya masih ingat masa zaman zaman sekolah menengah dulu ( ceh padahal baru tahun lepas) mesti ada saja yang tanya soalan bodoh dekat saya.kenapa muka awak besar?muka awak comellah ( perli) ,saya suka tengok muka awak.saya tak tahu ini pujian atau hinaaan tapi yang pasti ianya lebih kepada bukan pujian (faham sendirilah) rasa macam nak marah , jerit jerik dekat mereka mereka tu suruh stop tanya benda yang sama , heh serius geram gila ni.


kesimpulannya ada siapa siapa dekat sini tak yang boleh beritahu saya apa yang patut saya buat.tolonglah kalau ada apa apa tips macammana nak kuruskan muka jangn malau malu bagitahu ya.terima kasih kalau ada yang mendengar masalah saya ni,huu.okay dah saya nak pergi sambung tampar muka saya sambil kesat air masa tsk tsk


suka cakap suka
www.tips-fb.com

10 comments:

  1. maybe kamera dekat sangat dengan muka anyss kott. btw, ucap dekat adik comel anyss tue, 'elok2 yea bila dekat sana nanti'. kehkehkeh ;P

    ReplyDelete
  2. ntahla awk.. saya sendiri pun tembam gile gile.. huhu

    ReplyDelete
  3. ENCIK TIKUS:


    mana ada la ini memang kejadian semulajadi -__-
    encik tikuss gedik sikit sikit cukuplahh ,ahahahaaa

    ReplyDelete
  4. ryan valentine:


    huu yakahh?tak nampak you tembam pun.

    ReplyDelete
  5. kunyah chewing gum banyak2 hee. senaman muke tu =)

    ReplyDelete
  6. liquid:

    err berkesan ke ,tape esok juga saya pergi beli ,hee.anywayy tengs :)

    ReplyDelete
  7. lorrhhh memang comel lah..kalau cekung sangat pun tak sesuai gak..maintain je la..jangan montel sangat dah ar hehe

    ReplyDelete
  8. Fitrihadi.com:


    comel kee ,tape yang tu memang saya tahu ,hik hik. tak mau la samapi cekung kurus dalam 2 cm lagi kira okay la.

    ReplyDelete
  9. ye la.. kalau nak kecikkan pipi kena cakap banyak2 takpun gi karaoke meraung kuat2 hahaha

    ReplyDelete
  10. Fitrihadi.com:


    ish tu kira melampauu tuu ,ahahahaa :P

    ReplyDelete